Kapoenen 6 tot 8 jaar, 1e en 2e leerjaar, meisjes en jongens

Hallo iedereen!

Ben jij een kapoen? Leuk! Dan ben jij 6, 7 of 8 jaar. En zit je in het eerste of tweede leerjaar.
Op de scouts speel je spelletjes. En leer je nieuwe dingen. Samen met je leiding. En met andere kapoenen.

Zin om erbij te komen?
Wil je ook graag eens met ons spelen of wil je je zoon of dochter inschrijven voor een onvergetelijk scoutsjaar? Dan ben je daar elke zaterdag welkom voor! De nieuwste scoutskalenders kun je hieronder vinden.
Voor vragen en problemen kan je altijd bij de leiding terecht bij kapoenenleiding@scoutskortemark.be.

Om in te schrijven kan je terecht op de pagina "inschrijven".
Vergeet ook niet om elke activiteit het rode t-shirtje en sjaaltje aan te doen. Om een sjaaltje of t-shirtje te bestellen kan je terecht bij ons uniformteam, te bereiken via uniform@scoutskortemark.be of de pagina "uniform".

Districtactiviteit

Beste ouders en kapoenen,

Zaterdag (09/03) is het districtactiviteit, dit is een activiteit die we samen doen met andere scoutsen uit ons district (onder andere Lichtervelde, Ruddervoorde, Torhout).

Allemaal samen spelen we een groot spel per tak, dus wij met alle kapoentjes samen.

De informatie die je nodig hebt:

UUR?

- 13u45 tot 17u00

--> spel start om 14u00

LOCATIE?

- afspraak op parking van Groenhove Bos (Torhout)

Aangezien er heel veel volk zal zijn en er niet veel parkeerplaats is, proberen we een eenrichtingsverkeer te creëren (zie kaart hieronder). We raden ook aan om te carpoolen, om de drukte te beperken.

image.png

Zijn er vragen of ontvangen jullie onze mails niet? Stuur ons gerust een mailtje! (kapoenenleiding@scoutskortemark.be)

Een stevige scoutslinker,

Wijziging

Beste ouders

De kapoenenleiding hier terug, met slecht nieuws...

Wegens onverwachte omstandigheden zijn wij genoodzaakt de activiteit van 02/03 te verplaatsen.

We verplaatsen deze naar vrijdagavond 01/03 van 18u30 tot 20u30.

Breng elkaar op de hoogte alsjeblieft!

Zorg ervoor dat de kapoentjes al gegeten hebben. Als het niet regent is er zoals altijd mogelijkheid om naar buiten te gaan, voorzie dus gepaste kledij :)

Sorry voor deze wijziging...

We missen de kapoenen (hopelijk zij ons ook ;))

image.png

Wijziging!

Beste ouders & kapoenen

We moeten onze activiteit van zaterdagnamiddag (10/02) verplaatsen naar vrijdag avond (9/02), wegens een teambuilding met de leidingsploeg.

De allerslimste kapoen komen we dus nu vrijdag 9 februari te weten tussen 18u30 en 20u30!

Sorry voor de late wijziging & tot vrijdagavond!

Leiding voor deze tak

Ashley Muyllaert

Biografie: 👩‍🏫

Totem: Saffierblauwe Coetya Sifaka

Motto: Het leven is als een frikandel, je moet het zelf speciaal maken :D

• Jeugdraad

• Leidingsactiviteit

Riet Vuylsteke Takleid(st)er

Biografie: Hoe luider en vuiler, hoe liever!

Totem: Chillipepperred konkurensloze pauw

Motto: Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen :)

• Jeugdraad
  • Playmates & EHBO
  • Takleid(st)er

• BBQ

Ben Verstraete

Biografie: ik ben²

Totem: Auroraturquoise Ulknudel Zeepaardje

Motto: Keep calm and eat a bicky burger

• Webmaster

• Avondmarkt

Daan Decoodt

Biografie: life is music

Totem: Fervente Grasparkiet

Motto: Om nieuwe dingen in je leven toe te laten, zul je soms eerst oude dingen los moeten laten.

• Agalovers

• BBQ

Drée Vanhoek

Biografie: Ik ben Drée en dat vind ik okee