Uniform

Welk uniform moet mijn kind dragen?

Het nieuwe scoutsjaar is al weer in zicht en daar hoort natuurlijk een gepaste outfit bij! Met het dragen van het uniform toon je dat je een echte scoutser bent. Het uniform geeft leden en leiding de mogelijkheid om hun verbondenheid te tonen en laat toch ruimte voor een persoonlijke touch.

Kapoenen: het uniform bestaat uit een scoutssjaaltje en een rood t-shirt

Vanaf kabouters & welpen (en oudere takken): het uniform bestaat uit een beige hemd, een scoutsjaaltje en eventueel een broek of rok.

Wij vinden het zeer belangrijk dat uw kind het correcte uniform draag, want dit is essentieel bij vergaderingen, weekends en kampen met betrekking tot de verzekering en beeld naar de buitenwereld toe.

Waar & wanneer kan ik het uniform aankopen/bestellen?

Het uniform kan alleen aangekocht worden op de aangekondigde bestelmomenten, startdag & BBQ.
De dassen, rode t-shirts, dasringen, tekentjes en fleecetruien kunnen wel heel het jaar door worden aangekocht.
Als u één van deze artikelen wil bestellen, kan u hier de google form op deze pagina invullen.

FORMULIER

Tweedehands uniform

Heb jij een hemd, rok, broek, t-shirt, trui,... die je niet meer draagt? Dan kopen wij dat graag over en kunnen we er andere scouters nog heel blij mee maken. Mail ons gerust of vraag het eens na bij de leiding! Bereik ons op uniform@scoutskortemark.be

Uniform bestellen via Hopper

Indien u niet aanwezig kan zijn op één van deze bovenstaande momenten of u wil doorheen het jaar nog dingen (bij)bestellen, geef ik u graag de website van de hopper mee. Via deze site kan u zelf een bestelling plaatsen. De aankoop kan thuis geleverd of afgehaald worden in één van de hopperwinkels.

Website: www.hopper.be/winkel

Vragen of onduidelijkheden?

Stuur gerust een mailtje naar onze uniformverantwoordelijken Emiel & Kato via uniform@scoutskortemark.be!