Scouts Kortemark

Laatste

Berichten

Nie Geweune Witje: carnaval-editie

Het nieuwste Nie Geweune Witje in carnaval thema is vanaf nu helemaal klaar om ingevuld en doorlezen te worden!
In deze editie vind je enkele updates, raadsels, woordzoekers, een lekker receptje en zelfs een winactie!

Klik hier om de nieuwste editie te lezen!

Veel leesplezier!

Groepsweekend 12-14 april

Wil je meer info over het groepsweekend, wil je de brief nog eens herlezen of wil je inschrijven voor het groepsweekend? Klik dan door naar deze link.

De leiding

Districtsactiviteit 9 maart

Dag liefste ouders en leden

Graag geven we ook nog wat extra informatie over de districtactiviteit van aanstaande zaterdag.

Hieronder kan je een klein plannetje met de locatie waar de kinderen afgezet kunnen worden. We spreken af om 13u45 en de activiteit duurt tot 17u. Er is nie zo heel veel plaats bij Groenhovebos, dus we spreken af aan de parking (kaart). We vragen om zoveel mogelijk via de groenhovestraat te rijden (om 1 richting aan te houden en de pijltjes op het plannetje te volgen). Deze activiteit is samen met scoutsgroepen uit Lichtervelde, Gits, Torhout en Ruddervoorde en er wordt veel volk verwacht. Om alles dus zo vlot mogelijk te laten verlopen, zouden we het appreciëren om deze "fictieve" eenrichtingsverkeersweg te respecteren.

Probeer indien mogelijk te carpoolen of met de fiets te komen!

Tot zaterdag!

Een Stevige scoutslinker