Volgende activiteiten

Klik op een evenement om de details weer te geven.

MEI
Speeldorp in Handzame
13 mei, Spoorpark Handzame
Dag aan zee 22 april
22 april, Station Kortemark
MAA
Pannenkoekenverkoop Jonggidsen
18 maart, Scouts Kortemark
MAA
SPAGHETTI-AVOND ☆EAT-IN ☆
11 maart, OC De Gildezaal Handzame

Speeldorp in Handzame

De jeugdraad van Kortemark presenteert jullie.... SPEELDORP 2023

Wat?
Super veel leuke spellen en activiteiten voor kinderen. Voor de ouderen onder ons hebben we een super gezellige bar met lekker eten in de aanbieding.

Waar?
Spoorpark in Handzame
Kroonevoordestraat 61, 8610 Handzame

Wanneer?
De officiële uren van het speeldorp zijn van 13u-18u. Wij met de scouts doen activiteit van 14u tot 16u (of 16u30 voor de jongverkenners). Bekijk je mails voor meer info.

Dit is een gratis activiteit die georganiseerd wordt door de jeugdraad van Kortemark.

Kom dus zeker af!!

Dag aan zee 22 april

Beste leden en ouders,

Wij organiseren jaarlijks een dag waarop wij met de scouts naar de zee trekken. Deze activiteit zal doorgaan op 22 april.

Waar en wanneer?

We spreken af aan het station van Kortemark om 9u20. We nemen de trein om 9u50. We komen terug aan met de trein in Kortemark om 18u10.

Hoe kan je inschrijven?

Om alles wat overzichtelijk te houden, hebben we onderstaand formuliertje gemaakt. Hierin kan je gemakkelijk de naam van het kind + de tak invullen. Inschrijven kan tot en met 12 april.

Link naar het formulier: klik hier

Daarna kan je per kind €3 overschrijven naar de tak. Hierin is de treinreis en een vieruurtje in voorzien.

Rekeningnummers: "naam kind" + "Dag aan zee"

Wat moet je mee nemen?

• Een lunchpakket voor in de middag
  • Een drinkfles met water
  • Zonnecrème
  • Eventueel een petje of hoedje
  • Goede wandelschoenen
  • Een goed humeur 😊

Bij vragen of opmerkingen kan je altijd terecht bij de takleider, via info@scoutskortemark.be of via facebook.

De leiding

Pannenkoekenverkoop Jonggidsen

Beste leden, ouders en sympathisanten

Voor een pannenkoek groot of klein moet je bij de jonggidsen van scouts Kortemark zijn! Net als de voorbije jaren kunnen jullie een steentje bijdragen om de jonggidsen een fantastisch kamp te bezorgen. Dit jaar kan dat door een pakketje overheerlijke pannenkoeken van Petit Baron te kopen.

De pakketjes wegen een halve kilo en kosten €4/pakketje. Bestellen kan heel gemakkelijk door de volgende link in te vullen en de betalingsstappen uit te voeren.
Link: https://shop.stamhoofd.be/pannenkoekenverkoop... .
Bestellen kan tot en met 15 maart.
De pakketjes pannenkoeken kunnen opgehaald worden aan de scoutslokalen (Kapellestraat 20a) op 18 maart tussen 10u en 16u of via een van de jonggidsen bij wie u ze besteld heeft.
Daarnaast zal ook deur aan deur verkocht worden in de omgeving van de scoutslokalen.

Alvast hartelijk bedankt van de jonggidsen en de leiding!

SPAGHETTI-AVOND ☆EAT-IN ☆

Dit jaar mogen we eindelijk opnieuw onze spaghetti-avond organiseren. We kijken zo uit naar een echte spaghetti-avond! 🗓 Onze spaghetti-avond gaat door op zaterdag 11 maart vanaf 19u aan OC De Gildezaal in Handzame (Schoolwegel 5, Handzame). Een vegetarische portie 🥕, glutenvrije pasta 🌾 of met lactosevrije kaas 🧀 is eveneens ook mogelijk! 🍷 Een echte Italiaanse Prosecco kan natuurlijk niet ontbreken! Deze kan aangekocht worden via stamhoofd. En om de dorst te lessen tijdens het eten, bieden we een lekkere wijn aan. 🍝 Een extra portie saus bestellen om in te vriezen? Ook dat kan! Quanta costa? Kind - €10 Volwassene - €15 Veggie - €12 Fles prosecco - €12 Fles rood/wit - €10 🥂 Gratis aperitief inbegrepen (keuze uit alcoholisch of mocktail) Inschrijven is mogelijk via stamhoofd; https://shop.stamhoofd.be/spaghetti-avond-eat-in Alvast bedankt! ❤️ Een stevige scoutslinker De akabeleden & -leiding!